Widok zawartości stron

Położenie i zasady udostępniania

Ogród Dendrologiczny w Glinnej położony jest w województwie zachodniopomorskim, gminie Stare Czarnowo w niedalekim sąsiedztwie miejscowości Glinna.

Dojazd samochodem:
Ze Szczecina - kierunek Szczecin Płonia/Śmierdnica - Pyrzyce - Stare Czarnowo - Gryfino. Po wjeździe do miejscowości Glinna skręcamy /zgodnie z oznakowaniem/ w pierwszą napotkaną /brukowaną/ drogę w prawo. Po minięciu cmentarza wojennego /po prawej/ na rozstajach dróg skręcamy w lewo i dojeżdżamy do Ogrodu. Przy obiekcie znajduje się bezpłatny parking.

Z Gryfina - kierunek Wełtyń - Gardno - Stare Czarnowo. Przy wyjeździe z miejscowości Glinna /zgodnie z oznakowaniem/ skręcamy w ostatnią w miejscowości /brukowaną/ drogę w lewo. Po minięciu cmentarza wojennego /po prawej/ na rozstajach dróg skręcamy w lewo i dojeżdżamy do Ogrodu. Przy obiekcie znajduje się bezpłatny parking.

Dojazd rowerem:
Polecamy przejazd malowniczymi drogami i ścieżkami Puszczy Bukowej /start np. z Osiedla Bukowego, Drogą Górską przy Rodzinnych Ogrodach Działkowych "Puszcza"/. Poruszanie się po Puszczy Bukowej ułatwiają mapy zlokalizowane na wszystkich miejscach postoju pojazdów, miejscach odpoczynku oraz przy skrzyżowaniach ważniejszych szlaków turystycznych. Mapa w tradycyjnej, drukowanej formie dostępna jest w Punkcie Informacji Turystycznej przy wejściu do Ogrodu, w cenie 12 zł. Uwaga - po terenie Ogrodu poruszamy się bez jednośladów. Można je bezpiecznie pozostawić na stojakach rowerowych przez wejściem. Dla zapominalskich posiadamy zabezpieczenia, wypożyczane w Punkcie Informacji Turystycznej przy wejściu do Ogrodu.

SPRAWDŹ DOJAZD NA MAPIE

Prosimy o niewchodzenie na teren Ogrodu Dendrologicznego z psami (regulamin udostępniania Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej). Dla Państwa pupili przygotowana została „poczekalnia" ;-) przed wejściem. Na stojakach pozostawiamy również rowery (jeśli nie posiadacie Państwo zabezpieczenia do rowerów chętnie je wypożyczymy w Punkcie Informacji Turystycznej zlokalizowanym przed wejściem do Ogrodu). Wstęp na teren Ogrodu jest bezpłatny. Obiekt udostępniany jest zwiedzającym od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00 oraz w weekendy i święta w godzinach 10.00-19.00.